Retourneren

Hier geven we antwoord op de meest gestelde vragen omtrent retourneren. Heb jij een andere vraag? Neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl

De retourtermijnen (DIT GELDT ALLEEN VOOR DE ACCESSOIRES):

  • De consument heeft na levering 14 dagen om de bestelling te annuleren en het product retour aan te melden.
  • Na het retour aanmelden heeft de consument 14 dagen om het product terug te sturen.
  • Na aanmelden van het retour heeft de webwinkel 14 dagen om het orderbedrag inclusief verzendkosten terug te storten.

Kan ik mijn Phalaenopsis retourneren of ruilen?

Je kunt de Phalaenopsis in principe niet retourneren of ruilen. Door de beperkte houdbaarheid is het herroepingsrecht niet van toepassing.

Wanneer een pakket niet opgehaald wordt bij het postkantoor bent u hier zelf verantwoordelijk voor. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Mocht je toch echt niet tevreden zijn met je bestelling, neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl en dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Niet levende producten

Niet-levende artikelen zoals onze sierpotten, kun je uiteraard wel retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wat kan ik doen wanneer ik een verkeerd product ontvangen heb?

Wanneer jouw bestelling incompleet of verkeerd geleverd wordt, gaan wij ons achter de oren krabben. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Neem contact met ons op via customerservice@papicco.nl en we gaan samen op zoek naar een passende oplossing.